Εξανθρωπίζοντας το E-Marketing

Εξανθρωπίζοντας το E-Marketing

Εξανθρωπίζοντας το E-Marketing - E-Marketing Clusters

Το Marketing έχει αλλάξει οριστικά και συνεχώς προσαρμόζεται σε μια μεταβαλλόμενη πραγματικότητα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει κλασικό Marketing και digital Marketing, αλλά όλα περιλαμβάνονται σε αυτό που πλέον ονομάζεται E-Marketing. Νέα εργαλεία, καινούργιες τεχνολογίες, νέες συνήθειες του αγοραστικού κοινού, οδηγούν στην ανάγκη νέας ολιστικής προσέγγισης.

Ο πόλεμος μεταξύ GAFAM (Google, Apple, Facebook, Amazon και Microsoft), BATX (Baidu, Alibaba, Tencent και Xiaomi), NATU (Netflix, Airbnb, Tesla και Uber), συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων (Snapchat, WhatsApp, WeChat, Line και Messenger) και τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα (Twitter, Facebook και Instagram) είναι αμείλικτος.

Αυτό συμβαίνει κυρίως εξαιτίας του έντονου ανταγωνισμού να αποκομίσουν το κοινό (και τα δεδομένα του), να αποκτήσουν νέους, άπληστους καταναλωτές, να ενισχύουν το Marketing και την απόδοση των πωλήσεων και φυσικά να αυξήσουν τις διαφημιστικές δαπάνες.

Οι σημερινές καινοτομίες αλλάζουν ραγδαία τις πρακτικές E-Marketing, από τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι διαχειρίζονται τις διαδρομές των πελατών μέσω διαδικτυακών συσκευών, σε λύσεις πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, χρησιμοποιώντας fintech και blockchains. Οι απεριόριστες ικανότητες της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης, της ακρόασης των κοινωνικών μέσων, της αναγνώρισης της εικόνας και της φωνής έχουν αποδειχθεί ευρέως.

Αυτό όμως που θα κάνει όλη τη διαφορά στο μέλλον θα είναι η ικανότητα των ανθρώπων να δουλεύουν με μηχανές για να δημιουργήσουν ακόμα μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία. Οι έμποροι πρέπει να ασχοληθούν με αυτά τα εργαλεία τεχνολογίας, αν θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους ή ακόμη και να τα ξεπεράσουν.

Καθώς ο γενικός κανονισμός για την προστασία των δεδομένων (GDPR) είναι έτοιμος να τεθεί σε ισχύ, οι θεμελιώδεις αντιλήψεις για το Marketing μετατοπίζονται από το DATA-DRIVEN στο PEOPLE-DRIVEN με γνώμονα την ανθρώπινη διαφορά, τη δημιουργικότητα και την ενσυναίσθηση.

Οι ομάδες Marketing καλούνται να αυξάνουν ασταμάτητα τις δεξιότητές τους και να αποκτούν νέα ταλέντα. Πρέπει να εφευρίσκουν νέες πρακτικές μαθαίνοντας πώς να χειρίζονται το τσουνάμι των δεδομένων, τη ζήτηση για στιγμιαία επικοινωνία και τον συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό αλλαγών. Αλλά πρέπει επίσης να καταλάβουν τα σημερινά κανάλια επιρροής και επικοινωνίας, να υποστηρίζουν και να μοιράζονται αξίες και νόημα.

Είναι αυτό το ανθρώπινο στοιχείο – η υπεραξία δηλαδή που μπορούν να φέρουν οι άνθρωποι, πλέον των μηχανών και του αυτοματοποιημένου Marketing – που θα κάνει τη διαφορά.

Οι μηχανές και η τεχνολογία δεν μπορούν να ξεπεράσουν το δίδυμο άνθρωπος + μηχανή και αυτή είναι η δύναμη του E-Marketing σήμερα : η δεξιότητα χρήσης των νέων τεχνολογιών, ενορχηστρωμένη από την ανθρώπινη ευφυΐα στο Marketing.

Δωρεάν Ebook Social Media Marketing Strategy 2020 - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.