Η Monoprix συνεργάζεται με την Amazon

Η Monoprix συνεργάζεται με την Amazon

Monoprix & Amazon - E-Marketing Clusters

Tα προϊόντα της γνωστής γαλλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Monoprix, θα πωλούνται πλέον και μέσω της πλατφόρμας του αμερικανικού κολοσσού, Amazon.

Η Amazon βρήκε τελικά τον συνεργάτη που ψάχνει εδώ και σχεδόν ένα χρόνο στη λιανική πώληση τροφίμων στη Γαλλία. Την Δευτέρα 26 Μαρτίου, ο αμερικανικός κολοσσός και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ του ομίλου Monoprix ανακοίνωσαν μια «εμπορική συνεργασία για να προσφέρουν προϊόντα τροφίμων Monoprix σε πελάτες της υπηρεσίας Amazon Prime Now στο Παρίσι και τα προάστιά του».

Η συμφωνία αυτή αναμένεται να υλοποιηθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Οι οικονομικοί όροι δεν έχουν δημοσιοποιηθεί. Συγκεκριμένα, οι πελάτες που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα εμπιστοσύνης της Amazon Prime, θα μπορούν να παραλάβουν ορισμένα προϊόντα εντός του Παρισιού μέσα σε μία ώρα, ψωνίζοντας από το εικονικό κατάστημα της Monoprix στον ιστότοπο της Amazon.

Monoprix & Amazon - E-Marketing Clusters

Οι τιμές καθορίζονται από τη Monoprix

Η γαλλική μάρκα θα προσφέρει μια γκάμα, από 5.000 μέχρι 10.000 προϊόντα, από γνωστές γαλλικές και διεθνείς μάρκες, έως την δική της ετικέτα (Monoprix, Monoprix Gourmet, Monoprix Bio, La Beauté Monoprix), συμπεριλαμβανομένων και των νωπών προϊόντων. Οι τιμές θα καθορίζονται από την Monoprix και οι παραγγελίες θα προετοιμάζονται στα καταστήματα της και η Amazon θα ασχολείται την παράδοση.

Στη Γαλλία, η Amazon είχε από καιρό προσπαθήσει να επεκταθεί στον εφοδιασμό τροφίμων με πιο ελκυστικές τιμές, όπως συνέβη στην Ισπανία με την Dia τον Σεπτέμβριο του 2016 και στο Ηνωμένο Βασίλειο με την Morrisons, το Φεβρουάριο του 2016.

Η Monoprix είχε ήδη χρησιμοποιήσει την συνεργασία με την Amazon από τον Ιανουάριο του 2013, όταν επιδιώκοντας καλύτερη προώθηση των προσφορών στον τομέα της ένδυσης, έστησε μια μπουτίκ της Amazon με είδη ένδυσης, έτσι, αύξησε τη φήμη της, καλυτέρευσε την εικόνα της στοχεύοντας σε νέους πελάτες.

Στον τομέα διανομής τροφίμων, ο ανταγωνισμός έχει επίσης επεκτείνει τις υπηρεσίες παράδοσης στο σπίτι για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των καταναλωτών, με παράδοση των παραγγελιών εντός μιας ώρας.

Εάν η συγχώνευση μεταξύ της Amazon και της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Monoprix φέρει θετικά αποτελέσματα δεν αποκλείεται η επέκταση της Amazon και σε άλλες γαλλικές πόλεις, όπου υπάρχουν καταστήματα της Monoprix. Άλλωστε είναι παρούσα σε περισσότερες από 250 πόλεις της Γαλλίας και έχει περίπου 800 καταστήματα με έσοδα ύψους 5 δισ. Ευρώ για το 2017

Δωρεάν Ebook Social Media Marketing Strategy 2020 - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.