Η Uber μπαίνει στο παιχνίδι του bike-sharing !
Η Uber απέκτησε την Jump, μια start-up που ασχολείται με το bike-sharing, δηλαδή, προσφέρει ηλεκτρικά αυτόνομα ποδήλατα προς ενοικίαση στο Σαν Φρανσίσκο και την Ουάσινγκτον. Οι όροι της συμφωνίας και το κόστος της αγοράς του Uber bike-sharing, δεν έχουν αποκαλυφθεί.
Η συγκεκριμένη αγορά είναι μέρος των δοκιμών του τμήματος Uber Bike, η εταιρεία ξεκίνησε να συνεργάζεται με την Jump στο Σαν Φρανσίσκο στα τέλη Ιανουαρίου για να επιτρέψει στους χρήστες να ξεκλειδώσουν και να χρησιμοποιήσουν τα ηλεκτρονικά ποδήλατα μέσω της εφαρμογής της, προσφέροντας έτσι μια ακόμη επιλογή εκτός από τα ταξί. Τα ποδήλατα της Jump, θα εμφανίζονται πλέον δίπλα στην επιλογή ταξί, στην εφαρμογή της Uber, ξεκινώντας από την πόλη του Σαν Φρανσίσκο.
Η λειτουργία τους
Τα ποδήλατα της Jump διαθέτουν κινητήρα και ένα καλάθι για εύκολη μεταφορά των προσωπικών αντικειμένων του χρήστη. Το κόστος είναι στα δύο δολάρια για 30΄ και οι χρήστες μπορούν εύκολα να τα χρησιμοποιήσουν μέσω της εφαρμογής Uber, κάνοντας την κράτηση τους. Μόλις η διαδρομή τους τελειώσει, μπορούν να το κλειδώσουν κοντά σε οποιαδήποτε δημόσια σχάρα ποδηλάτων στην περιοχή όπως εμφανίζονται στην εφαρμογή.
Η επέκταση της υπηρεσίας Uber bike-sharing
Η υπηρεσία αυτή είναι αρκετά διαδεδομένη στην Κίνα, αν και οι αρχές προσπαθούν να περιορίσουν τα ζητήματα που προκύπτουν από την απρόσεκτη στάθμευση στα πεζοδρόμια και την αδυναμία επιστροφής των προπληρωμένων κρατήσεων.
Ωστόσο, εταιρείες όπως η Ofo και η Mobike επεκτείνονται παγκοσμίως, έχοντας πρόσφατα αναπτύξει δραστηριότητες στην Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, αντίστοιχα. Επιπλέον, η αντίπαλη εταιρεία της Uber στην Ινδία, η Ola, ξεκίνησε την δική της υπηρεσία bike-sharing,τον περασμένο Δεκέμβριο.
Όπως και με τα ταξί, έτσι και σε αυτή την νέα της υπηρεσία η Uber θα πρέπει να συνεργαστεί με τις κυβερνητικές αρχές για να εξασφαλίσει ότι θα παραμείνει στην αγορά το νέο της εγχείρημα, ειδικά, εάν σχεδιάζει να την αναπτύξει σε παγκόσμιο επίπεδο, θα πρέπει επίσης να λύσει το πρόβλημα της στάθμευσης, των ποδηλατόδρομων και άλλες προκλήσεις υποδομής σε πόλεις που δεν είναι ακόμα έτοιμες για την εκτεταμένη κυκλοφορία ποδηλάτων. Μια διαδικασία που θα πάρει χρόνο, ήδη σκοπεύει να επεκταθεί στο Σακραμέντο και το Πρόβιντενς του Ρόουντ Άιλαντ και τελικά στη Νέα Υόρκη. Σχεδιάζει επίσης, την επέκταση της υπηρεσίας στην Ευρώπη, μέσα στο 2019.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.
Leave a Reply