Τα προσωπικά δεδομένα χιλιάδων χρηστών σε έκθεση στην Κίνα..!
Μια έκθεση παρουσιάζει τα προσωπικά δεδομένα των 346.000 ατόμων μετά την απόφαση για το GDPR.
Μια έκθεση τέχνης στο Wuhan έπρεπε να κλείσει πρόωρα, με αστυνομική εντολή. Ο λόγος; Τα 346.000 προσωπικά δεδομένα χρηστών που αγοράστηκαν στη μαύρη αγορά, τα οποία ήταν το θέμα της έκθεσης.
Δύο μέρες διήρκησε η καινούρια έκθεση του Deng Yufeng, που έκανε εγκαίνια στις 4 Απριλίου στο Μουσείο Τέχνης Wuhan, στην πρωτεύουσα της επαρχίας Hubei της κεντρικής Κίνας. Μόλις δύο ημέρες μετά το άνοιγμα, η έκθεση με τίτλο “Secrets” αναγκάστηκε να κλείσει τις πόρτες της αντί να συνεχίσει και τον επόμενο μήνα, όπως αρχικά προοριζόταν. Ο Deng Yufeng και η έκθεσή του είναι τώρα αντικείμενο αστυνομικής έρευνας.
Η έκθεση περιείχε 346.000 προσωπικά δεδομένα που αγοράστηκαν στη μαύρη αγορά, με ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις, τηλέφωνα, τραπεζικές πληροφορίες κλπ χρηστών του διαδικτύου. Τα δεδομένα αυτά εκτυπώθηκαν σε χημικά επεξεργασμένο χαρτί, έτσι ώστε η εκτύπωση να είναι “αόρατη” με κάποιες σκιάσεις. Η ιδέα ήταν να προσκληθούν περισσότεροι από 300.000 άνθρωποι στο Wuhan, για να ανακαλύψουν τα προσωπικά τους “μυστικά”.
Η τιμή των προσωπικών δεδομένων!
“Πού είναι η ηθική στη σχέση μεταξύ του πολίτη και των προσωπικών δεδομένων, στην εποχή της ψηφιοποίησης;” αναρωτιέται ο Deng Yufeng, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Chutian Dushibao, της τοπικής εφημερίδας του Wuhan. “Αυτή η έκθεση στοχεύει να προσελκύσει την προσοχή του κόσμου σχετικά με την διαρροή πληροφοριών “, προσθέτει. Ερωτηθείς από την ίδια εφημερίδα για την “τιμή των προσωπικών δεδομένων ενός χρήστη”, ο καλλιτέχνης απάντησε: “τουλάχιστον 1 σεντ γιουάν (1 γιουάν = 0,13 ευρώ)”.
“Τελικά, ποιος, έχει στην κατοχή του αυτές τις μάζες προσωπικών δεδομένων; Εάν ένας καλλιτέχνης μπορεί να τα αγοράσει τόσο εύκολα, αυτό σημαίνει ότι η μαύρη αγορά είναι απίστευτα αναπτυγμένη στο Wuhan, σωστά; ” αναρωτιέται ο Ling Huqing, αρθρογράφος της ειδησεογραφικής πύλης Sohu.com. “Εάν η έκθεσή του Deng Yufeng επέτρεψε στην αστυνομία να ανακαλύψει τη μαύρη αγορά προσωπικών δεδομένων και να λάβει μέτρα για την καταπολέμησή της, έχει φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα”, συνεχίζει ο δημοσιογράφος.
Το 2016, ο Deng Yufeng είχε ολοκληρώση με επιτυχία ένα καλλιτεχνικό πρόγραμμα με τίτλο “Rescue Operation”. Για αρκετούς μήνες, ο καλλιτέχνης παρουσιαζόταν ως έμπορος παιδιών ή πλαστών χρημάτων – σε συνεργασία με την αστυνομία.
Related posts
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.
Leave a Reply