Τα 13 είδη περιεχομένου και πως να τα σερβίρετε στα Social Media (ΜΚΔ)
Για να είναι αποτελεσματική η επικοινωνία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό που σίγουρα χρειάζεστε είναι εξαιρετικής ποιότητας και ασύλληπτης ποσότητας ενημερωτικό ή ψυχαγωγικό περιεχόμενο.
Το στυλ του εξαρτάται από την εικόνα του brand σας, αλλά σίγουρα είναι καλό να χρησιμοποιείτε διαφορετικά είδη περιεχομένου για να γίνεται πιο ενδιαφέρουσα η επικοινωνία.
Παρακάτω θα βρείτε ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς αυτή την κατεύθυνση :
1. Δημοσιεύσεις ιστολογίου (Blog posts)
Ένα καλογραμμένο και ενδιαφέρον Blog είναι σταθερή αξία. Μπορείτε να το αναρτήσετε περισσότερες από μία φορά, με την ίδια επιτυχία.
2. eBooks
Τα eBooks είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε την ηγετική θέση της επιχείρησής σας, να τραβήξετε κόσμο στην ιστοσελίδα σας και να αυξήσετε την βάση δεδομένων.
3. Case studies ή μαρτυρίες (testimonials)
Δείξτε πόσο πολύ οι πελάτες σας αγαπούν την εταιρεία σας, μοιράζοντας τις μαρτυρίες τους στις σελίδες των ΜΚΔ σας. Αυτές οι μαρτυρίες μπορεί να είναι είτε visual ή ακόμη και video μαρτυριών, τα οποία είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά στην επικοινωνία των ιστοριών των πελατών.
4. Back Stage
Μια ματιά πίσω από την αψεγάδιαστη σκηνή και όλα παίρνουν πιο ανθρώπινη μορφή. Είτε πρόκειται για μια ματιά στο προϊόν ή τους ανθρώπους σας, οι φωτογραφίες και τα βίντεο πίσω από τα σκηνικά τραβούν την προσοχή των χρηστών και βοηθούν τον κόσμο να νιώσει πιο κοντά στο brand σας
5. Επιμελημένο περιεχόμενο (Curated content)
Για να είναι επιτυχής, τα κοινωνικά μέσα απαιτούν σημαντικό όγκο περιεχομένου. Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε μόνοι σας αυτό το περιεχόμενο. Μπορείτε να δημοσιεύστε σχετικές ειδήσεις ή άρθρα blog και να ενθαρρύνετε την αφοσίωση προσκαλώντας τους οπαδούς να μοιραστούν τις σκέψεις τους στα σχόλια.
6. Συμβουλές (Tips)
Στην εποχή της ταχύτητας τα Tips ποντάρουν στην συντομία και κερδίζουν τις προτιμήσεις. Αποτελούν εύκολη δημιουργία οπτικού περιεχομένου, με μια συμβουλή που είναι τυποποιημένη σε μια εικόνα και είναι ιδανική για την αποτύπωση αποσπασμάτων από δημοσιεύσεις ιστολογίου, eBooks και άλλα περιεχόμενα μεγάλης διάρκειας.
7. Αποφθέγματα (Quotes)
Όπως οι συμβουλές, τα Αποφθέγματα δουλεύουν καλά επειδή είναι σύντομα και μπορούν να τοποθετηθούν σε μια εικόνα για να τραβήξουν το οπτικό ενδιαφέρον. Ενώ τα διάσημα Αποφθέγματα είναι ο πιο ασφαλής τρόπος, θα μπορούσατε εναλλακτικά να επιλέξετε να μοιραστείτε ιδέες από την επιχείρησή σας ή τη βιομηχανία σας.
8. Επεξηγηματικά ή ψυχαγωγικά video
To επεξηγηματικό video δείχνει στο κοινό σας πώς να κάνει κάτι, συχνά με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Είναι ένας τρόπος ενημέρωσης που η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά.
Το ψυχαγωγικό video αν είναι έξυπνα φτιαγμένο, μπορεί να γίνει ο δούρειος ίππος που μεταφέρει το μήνυμα σας, χωρίς να κάνει τον χρήστη να αισθάνεται ότι εισβάλλετε στον πολύτιμο προσωπικό του χρόνο.
9. Εκδηλώσεις
Η εταιρεία σας φιλοξενεί ένα webinar ή παρακολουθεί την επόμενη μεγάλη εμπορική έκθεση; Μοιραστείτε τα νέα στην κοινωνική ζωή. Οι φωτογραφίες από προσωπικές εκδηλώσεις είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές στην αφοσίωση των χρηστών.
10. Infographics
Τα Infographics σας επιτρέπουν να αναπαράγετε σύνθετες έννοιες και να τις παρουσιάζετε με μια εύκολη στην κατανόηση και εντυπωσιακή οπτική μορφή. Ενώ η τυποποιημένη μορφή για ένα infographic είναι μια μεγάλη εικόνα, μπορεί επίσης να τεθεί σε κίνηση και να μετατραπεί σε ένα video infographic για να προσθέσετε μεγαλύτερη ποικιλία στο κοινωνικό σας περιεχόμενο.
11. Ευχές εορτών
Αν έχετε περάσει κάποιο χρονικό διάστημα στα social media, ξέρετε ότι κάθε μέρα είναι και μια γιορτή. Από την Ημέρα των Αστεριών μέχρι την Εθνική Ημέρα Σάντουιτς, υπάρχουν γιορτές σχεδόν για όλα. Εκτός από τις πιο παραδοσιακές γιορτές, βρείτε τρόπους για να συνδέσετε αυτές τις γιορτές με την επιχείρησή σας για να δημιουργήσετε ένα διασκεδαστικό και επίκαιρο περιεχόμενο.
12. Ανακοινώσεις εταιρειών και προϊόντων
Οι ανακοινώσεις των εταιρειών και των προϊόντων έχουν μια θέση στην κοινωνική δικτύωση, αλλά βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αυτό το είδος περιεχομένου με φειδώ, ώστε να μην φαίνεται υπερβολικά διαφημιστικό. Μοιραστείτε τις εξελίξεις των νέων προϊόντων για να δημιουργήσετε τον ενθουσιασμό και τη ζήτηση, ή δημοσιεύστε νέα όπως το βραβείο που απονεμήθηκε στην εταιρεία σας.
13. Interactive Content
Όπως είπε ο William Comcowich, CEO της Cyber Alert, « Το Content marketing έχει όλο και λιγότερη σχέση με τις λέξεις που βάζετε σε μια σελίδα και όλο και περισσότερο με τις εμπειρίες που δημιουργείτε για τον καταναλωτή » και υπό αυτό το πρίσμα οτιδήποτε έχει στόχο την άμεση πρόσκληση για δράση, μπορεί να μπει σε αυτή την κατηγορία, όπως το quiz ή η ζήτηση δημιουργίας περιεχομένου από τους χρήστες.
Επίλογος
Τα Social Media είναι χώρος αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας και ως τέτοιας πρέπει να αντιμετωπίζεται από τα brands.
Σε μια κοινωνική εκδήλωση – ένα κάλεσμα για παράδειγμα – στον πραγματικό κόσμο, δεν θα παίρναμε ποτέ μια ντουντούκα μέσα σε ένα σπίτι, για να διαφημίσουμε την « πραμάτεια » μας (εδώ αναφέρομαι στις κλασικές διαφημιστικές αναρτήσεις), αλλά θα επιδιώκαμε one- to- one συζητήσεις με ανθρώπους που θα πιστεύαμε ότι τους ενδιαφέρει (θα βρίσκαμε δηλαδή το σωστό κοινό) και θα προσεγγίζαμε το θέμα των προϊόντων/υπηρεσιών μας με τακτ, μέσα από πλάγιες αναφορές τύπου ενημέρωσης ή άσχετες εξιστορήσεις που « τυχαία » έχουν σχέση με αυτό που πουλάμε (αυτά είναι τα διάφορα είδη περιεχομένου). Η ροή της συζήτησης θα εξελισσόταν με φυσικό τρόπο και θα κλιμακωνόταν με βάση το πραγματικό ενδιαφέρον του συνομιλητή μας.
Να σας θυμίσω πως αντιδράμε όλοι όταν γνωρίσουμε κάποιον που μας γίνεται βδέλλα και μας μιλάει ασταμάτητα για κάτι που μας αφήνει παντελώς αδιάφορους : φεύγουμε τρέχοντας, βάζοντας στην μαύρη λίστα τον εν λόγω συνομιλητή και φροντίζουμε να μην τύχει να τον ξανασυναντήσουμε ! Δεν θα θέλατε να συμβεί αυτό στο brand σας έτσι δεν είναι ?
Κρατήστε αυτό στο μυαλό σας κάθε φορά που ετοιμάζετε περιεχόμενο για τα Social Media και σύντομα θα κάνετε πολλούς καλούς «φίλους» που θα σας έχουν στο μυαλό τους όταν πρόκειται να αγοράσουν ή να συμβουλεύσουν άλλους !
Related posts
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.
Leave a Reply