13 Μηχανές Αναζήτησης εναλλακτικές της Google
13 Μηχανές Αναζήτησης εναλλακτικές της Google Με ισχυρούς αλγόριθμους, κυρίαρχη διαφημιστική πλατφόρμα και εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη, η Google είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης στον κόσμο. Βέβαια, η εύχρηστη διασύνδεση της Google και η εξατομικευμένη εμπειρία χρηστών έρχονται με κόστος. Δεν είναι μυστικό πως ο γίγαντας μηχανών αναζήτησης καταχωρεί τις συνήθειες περιήγησης των ...
Τι είναι SEO και τι μπορεί να κάνει;
Τι είναι SEO και τι μπορεί να κάνει; Το SEO είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης ιστοσελίδων και για τον λόγο αυτό κατέχει υψηλή θέση στο digital marketing. Τι ακριβώς είναι το SEO, τι μπορούμε να πετύχουμε με αυτό και ποιες διαδικασίες και ενέργειες περιλαμβάνονται σε μια στρατηγική SEO; Μια στρατηγική SEO (η ...
Αύξηση εν δυνάμει Πελατών και Πωλήσεων
Αύξηση εν δυνάμει Πελατών και Πωλήσεων : τεχνικές για το 2020 (Lead generation) Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις ομάδες Marketing και Πωλήσεων σήμερα, είναι η αύξηση εν δυνάμει πελατών και πωλήσεων, δηλαδή είναι η προσέλκυση μεγάλου αριθμού δυνητικών πελατών οργανικά. Αυτό συμβαίνει επειδή πλέον οι περισσότερες επιχειρήσεις δημιουργούν περιεχόμενο σε κλίμακα, με στόχο ...
20 πράγματα που δεν ξέρατε για το LinkedIn
20 πράγματα που δεν ξέρατε για το LinkedIn Μπορεί οι περισσότεροι από εμάς να το χρησιμοποιούμε, αλλά πόσοι γνωρίζουν τα 20 σημαντικότερα πράγματα για το LinkedIn, το πιο πετυχημένο επαγγελματικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ? Δείτε τα 20 πράγματα που δεν ξέρατε για το LinkedIn... που θα επιβεβαιώσουν το γιατί το χρησιμοποιείτε. Το LinkedIn ξεκίνησε ...
15 Πράγματα που δεν Ξέρατε για το Facebook
15 πράγματα που δεν ξέρατε για το Facebook Μπορεί να μπαίνετε σε αυτό περισσότερο από πέντε φορές την ημέρα, αλλά υπάρχουν τουλάχιστον 15 πράγματα που δεν ξέρατε για το Facebook και θα αλλάξουν τον τρόπο που βλέπεται την ναυαρχίδα των social media, μια εταιρεία κολοσσό. Το Facebook ιδρύθηκε το 2004. Το Facebook αντιπροσωπεύει περίπου ...
8 Λόγοι γιατί να κάνετε μια “δυνατή” ιστοσελίδα
8 Λόγοι γιατί να κάνετε μια "δυνατή" ιστοσελίδα Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης που έχει μια απαρχαιωμένη ιστοσελίδα ή τώρα σκέφτεστε την δημιουργία ενός ιστότοπου, να ξέρετε ότι είστε στο κατώφλι της πρώτης πιο σημαντικής απόφασης για την ψηφιοποίηση της επιχείρησης σας και κατ΄ επέκταση της ανάπτυξης της και πρέπει να απαντήσετε στο ερώτημα, ...
15 must know για τα Social Media
15 must know για τα Social Media 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τα Social Media για να χαράξετε την σωστή στρατηγική για την επιχείρηση σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) είναι ένα σημαντικό όπλο στην μάχη επικράτησης του ψηφιακού Marketing κι αν αναρωτιέστε πότε θα αλλάξει αυτό, η απάντηση είναι : Όχι ...
Διαχείριση Ιστοσελίδας: 7 Λόγοι και 1 Συμβόλαιο
Διαχείριση Ιστοσελίδας. Γιατί να κάνετε Συμβόλαιο ; Κάνατε μια σύγχρονη κι αποτελεσματική ιστοσελίδα, αλλά η διαχείριση ιστοσελίδας σας διέφυγε ως παράγοντας επιτυχίας. Ο στόχος είναι όχι απλώς να παραμείνει η σελίδα σας αποτελεσματική και να μην φθαρεί μέσα στον χρόνο, αλλά να αναπτυχθεί και η δραστηριότητα σας. Οι λόγοι για τους οποίους είναι σημαντικό ...
Διάσημα brands εισάγουν την οπτική αναζήτηση!
Η οπτική αναζήτηση ήρθε για να μείνει Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις και εκεί βασλιζεται η οπτική αναζήτηση. Όλο και περισσότερα fast-fashion brands εισάγουν την λειτουργία της οπτικής αναζήτησης έναντι της γραπτής. Η λειτουργία είναι απλή, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ορισμένα κριτήρια αναζήτησης όπως η γραμμή, τα μοτίβα, τα χρώματα κλπ ή ακόμη ...
Millennials : Μια γενιά διαφορετική από τις άλλες;
Σύντομα η γενιά των millennials θα αποτελεί την πλειοψηφία εργαζομένων, αν και υπάρχουν αρκετές παρανοήσεις σχετικά με την συγκεκριμένη γενιά. Θεωρείται μια γενιά αδιάφορη για το τρέχον σύστημα και με λιγότερο ενδιαφέρον για τα χρήματα, αλλά περισσότερο για την ουσία της εργασίας τους. Η γενιά των millennials γοητεύει αλλά και διχάζει. Μια έρευνα που διεξήχθη ...