Γιατί οι Influencers συρρέουν στην πλατφόρμα Vero ;
Είναι γνωστό ότι τα social media είναι ένα αποτελεσματικό διαφημιστικό εργαλείο. Οι εταιρείες ανά τον κόσμο δαπανούν συνολικά πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για διαφημίσεις στα social media. Υπάρχει, όμως, ένα πρόβλημα για επιχειρήσεις που δαπανούν τέτοια ποσά σε διαφημίσεις στα social media. Πιο συγκεκριμένα, ενδέχεται να μην ανταποκρίνονται στις ανάγκες μιας κατηγορίας κοινού που θα ανέβει πάνω από το 25% του πληθυσμού των ΗΠΑ έως το 2020, πρόκειται για την “Generation Z”.
“Generation Z”
Η “γενιά Ζ”, η οποία περιλαμβάνει όσους έχουν γεννηθεί μετά το 1995, έχει αποδειχθεί ότι δεν επηρεάζεται από τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.
Στην πραγματικότητα, το 31% των νέων που ανήκουν στη γενιά Z έχουν εγκατεστημένο λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων στην επιφάνεια εργασίας τους. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι μη προσβάσιμη για τον τομέα των πωλήσεων και του Marketing. Αυτή η γενιά είναι πιο υποψιασμένη σχετικά με τις αγορές που πραγματοποιούν, διαβάζουν κριτικές για το προϊόν που πρόκειται να αγοράσουν, συγκρίνουν προϊόντα, ψάχνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και κάνουν την έρευνα τους πριν ακούσουν την γνώμη του επίσημου εκπροσώπου ή του πωλητή.
Ο ρόλος των Influencers
Το 85% των χρηστών γενιάς Z θα χρησιμοποιήσει τα social media για να μάθει για ένα προϊόν πριν το αγοράσει. Ένας τρόπος να επωφεληθούν από αυτό οι εταιρείες είναι μέσω του influencer marketing.
Τα μέλη της γενιάς Z εμπιστεύονται τις απόψεις των influencers στα social media. Όλα έχουν να κάνουν με την αυθεντικότητα. Εάν ένας influencer απολαμβάνει πραγματικά αυτό που κάνει, έχει θετικό αντίκτυπο στο κοινό. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τόσο προϊόντα, όσο και υπηρεσίες. Το 63% των μελών που ανήκουν στην γενιά Z επηρεάζονται περισσότερο από τους influencers των social media και όχι τόσο από τους celebrities, όπως συνέβαινε, για παράδειγμα, παλιότερα.
Για τους νέους της γενιάς Z η άποψη των influencers έχει μεγάλη βαρύτητα, καθώς αισθάνονται ότι έχουν προσωπική σχέση μαζί τους. Δεν πρόκειται για το προϊόν, πρόκειται για την ευκαιρία που τους παρουσιάζεται να δουν ο,τι νέο κυκλοφορεί, μέσω του influencer που ακολουθούν.
Η πλατφόρμα Vero
Σταδιακά, αρχίζουμε να βλέπουμε τους influencers να μεταφέρονται σε πλατφόρμες όπως η Vero, που δεν περιέχουν καθόλου διαφημίσεις. Η Vero απομακρύνει τα εμπόδια μεταξύ χρηστών και περιεχομένου και έχει προσελκύσει αρκετούς stars των social media, όπως τον Christian Collins. Ο Christian έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Vero όχι μόνο για να μοιραστεί το περιεχόμενό του, αλλά και για να ενισχύσει την κοινότητα των συνδρομητών του. Ο μουσικός και influencer, με τους 30 εκατομμύρια συνδρομητές, έχει συνεργαστεί με την Vero για την προώθηση του Limitless Movement, ενός κινήματος που προτρέπει τους νέους να ακολουθήσουν τα όνειρα τους, ξεπερνώντας τις δυσκολίες. “Επέλεξα την Vero, λόγω αυτών που αντιπροσωπεύει και τον τρόπο που νοιάζεται για τους δημιουργούς και τους χρήστες της,” δηλώνει ο Christian. “Είναι ένας τόπος που δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για αλγορίθμους και μπορεί να είστε ελεύθεροι να εκφράσετε πλήρως τον εαυτό σας”.
Άλλες πλατφόρμες, όπως το Facebook και το Instagram, έχουν την τάση να συμπληρώνουν τα κενά με το περιεχόμενο που πιστεύουν ότι ο χρήστης θα ήθελε να δει, με βάση το ιστορικό του. Με την Vero, οι χρήστες βλέπουν μόνο το περιεχόμενο στο οποίο έχουν εγγραφεί ή έχουν μοιραστεί από τον λογαριασμό τους.
Με λίγα λόγια, βλέπουν το περιεχόμενο που θέλουν και όχι αναρτήσεις από τους διαφημιζόμενους που είτε θα τις προσπεράσουν είτε θα τις μπλοκάρουν.
Επίλογος
Εάν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης χωρίς διαφημίσεις είναι το μέλλον για το κοινό της γενιάς Z, τότε, τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να δώσουν ακόμη μεγαλύτερη προσοχή στην αύξηση των influencers και σε αυτό το είδος Marketing, από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια. Καθώς οι συνδρομητές συντονίζονται για να δουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς να εκφράζονται, χωρίς τον κίνδυνο να τους διακόψουν οι διαφημίσεις, τα εμπορικά σήματα, θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να μείνουν στο παιχνίδι.
Leave a Reply