Η Join θέλει να γίνει το νούμερο 1 στον τομέα των e-sport και του gaming
Η γαλλική start-up, που ιδρύθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, συγκέντρωσε 10 από τις μεγαλύτερες γαλλικές ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, εμπορευόμενη τα δεδομένα τους σε μια πλατφόρμα που θυμίζει την Gravity (μια πλατφόρμα που επιτρέπει σε όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν Prisma Media, FNAC, DARTY, L’EQUIPE, La Deppêe, La Nouvelle Republique, Lagardère Active, Le Télégramme, Les Eechos, Le Parisien, Marie-Claire, M6, NextRadio TV, Perdriel, SFR, κ.α – να επωφεληθούν από διαφορετικές πηγές δεδομένων διαμορφώνοντας τον τομέα του digital marketing τους).
Το παράδειγμα της Gravity
Η πλατφόρμα Gravity δεν έχει ούτε ένα χρόνο ζωής, κι όμως έχει ήδη μιμητές. Μόλις ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους τον περασμένο Σεπτέμβριο, στο ESCP, με αντικείμενο “Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα”, ο Jonathan Szware και ο συνεργάτης του Nieolas Goudemant αποφάσισαν να ξεκινήσουν την Join, μια πλατφόρμα cloud δεδομένων marketing, με ιδιόκτητα DMP και DSP. Μια πλατφόρμα σαν την Gravity αλλά για τα e-sport και το gaming, που μετρά ήδη 100.000 με 1 εκατομμύριο επισκέπτες ανά μήνα.
“Θέλουμε να γίνουμε το σημείο επαφής των διαφημιστικών που θέλουν να προσεγγίσουν τους gamers”, λέει ο Szware. Η Join διεκδικεί σχεδόν 12 εκατομμύρια cookies μέσω συνεργασιών με σημαντικούς διαδικτυακούς ιστοτόπους πολυμέσων ανακατανέμοντας μέρος του προϋπολογισμού με την ενεργοποίηση των δεδομένων τους.
Ο στόχος της Join
“Το ζητούμενο είναι να προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους τη μεγαλύτερη δυνατή έκταση σε αυτό το ιδιαίτερα κατακερματισμένο περιβάλλον, όπου η πλειονότητα των ιστοσελίδων διαχειρίζονται από ανεξάρτητους ιδιώτες”, συνοψίζει ο Jonathan Szware. “Έχουμε 10 από τους 30 μεγαλύτερους δικτυακούς τόπους κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην πλατφόρμα μας”, ισχυρίζεται, κρατώντας προς το παρόν την ταυτότητά τους μυστική, ελπίζοντας, βέβαια, να πείσει ακόμα 10 ιστοτόπους τους επόμενους μήνες.
Οι πρώτες κινήσεις έγιναν στα τέλη Μαρτίου. Έχουν ήδη συνεργαστεί με ένα μεγάλο που χρησιμοποιεί δικό του DMP, αλλά εκτελεί καμπάνιες με DSPs Appnexus και DBM. Το συγκεκριμένο trading desk μπορεί να εισχωρήσει σε τμήμα του κοινού που έχει δημιουργήσει η Join.
Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη απευθείας στους διαφημιζόμενους. Στην περίπτωση αυτή, η ομάδα της Join πραγματοποιεί η ίδια τις καμπάνιες. Αφορά όλα τα brands, είτε πρόκειται για ειδικούς του είδους όπως η Nintendo και η Sony, είτε για μεγάλα εμπορικά σήματα όπως η Nestle και η Uniliever, οι οποίες θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την προσφορά της Join για να προωθήσουν μερικά brands στο κοινό των millennials, που συγκεντρώνονται σε ιστοσελίδες e-sport και gaming.
Τα επιχειρηματικά σχέδια είναι πολλά. Η start-up θέλει να είναι σε θέση να ενεργοποιήσει τα δεδομένα της στην πλατφόρμα του Facebook. Ελπίζει επίσης να πείσει αγγλικούς και γερμανικούς ιστότοπους να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα δεδομένων.
Leave a Reply