Η L’Oréal επιστρατεύει ρομπότ για το τμήμα HR

Η L'Oréal επιστρατεύει ρομπότ στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού! - E-Marketing Clusters

Η L’Oréal επιστρατεύει ρομπότ για το τμήμα HR

Πριν από λίγο καιρό, η  L’Oréal πραγματοποίησε ένα πρωτότυπο πείραμα, επιστρατεύοντας ρομπότ για το τμήμα HR, αφήνοντας στην τεχνητή νοημοσύνη τον έλεγχο των υποψηφίων υπαλλήλων και την πραγματοποίηση των συνεντεύξεων πρόσληψης.

Υπό την στρατηγική μετασχηματισμού του τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού, η L’Oréal πραγματοποιεί τακτικά διάφορα πειράματα τέτοιου είδους. Ενώ στην πλειονότητα τους είναι καταλυτικής σημασίας και επιτρέπουν στον όμιλο να επιταχύνει την ψηφιοποίηση του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, κάποια φαίνονται πιο αμφίβολα.

Η καινοτομία στον τομέα ανθρώπινου δυναμικού είναι ένα ρομπότ για το τμήμα HR

Πρόσφατα, μια θυγατρική εταιρεία του ομίλου απευθύνθηκε στην start-up Stafori, η οποία χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού. Η συγκεκριμένη, “εικονική” Υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού, που ονομάζεται «Vera» και είναι περίφημη σε διάφορους ομίλους, συμπεριλαμβανομένων της Pepsi και της Ikea, είναι υπεύθυνη για την προεπιλογή των προφίλ των υποψηφίων που πιθανόν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εταιρείας και κάνει μια πρώτη τηλεφωνική συνέντευξη μαζί τους, χάρη στο σύστημα φωνητικής αναγνώρισης.

“Η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας σχετικά με τις προσλήψεις. Για να προσλάβουμε τους πιο κατάλληλους και ταλαντούχους υπαλλήλους, ανοίγουμε τους ορίζοντές μας σε διαφορετικές πρωτοβουλίες και αφήνουμε τις θυγατρικές μας να ξεκινήσουν πιλοτικά προγράμματα που μπορούν να ωφελήσουν τον όμιλο. Η θυγατρική μας στη Ρωσία, την οποία πλησίασε η εταιρεία Stafori με ένα τοπικό πείραμα στο πνεύμα “test and learn””, δηλώνει η Natalie Noguera, επικεφαλής του ψηφιακού μετασχηματισμού της L’Oréal.

Η προσέγγιση της start-up δεν συμπίπτει με το όραμα του ομίλου, ο οποίος αριθμεί 1200 επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως, μεταξύ των οποίον οι 150 είναι υπεύθυνοι για τις προσλήψεις. “Βλέπουμε το digital ως ένα εργαλείο που θα ενισχύσει τις δυνατότητες του ανθρώπινου δυναμικού μας και απαιτεί πολύ προσοχή”, συμπληρώνει η Noguera.

Η L'Oréal επιστρατεύει ρομπότ στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού! - E-Marketing Clusters

Ένα chatbot για τη φάση της προεπιλογής υποψηφιών

Πάντα στο πλαίσιο του πειραματισμού, η L’Oréal, η οποία λαμβάνει 2 εκατομμύρια υποψηφιότητες ετησίως, εφαρμόζει συνεχώς εργαλεία για τη βελτίωση της αποδοτικότητας του ανθρώπινου δυναμικού. Πρόσφατα, εμπλούτισε την βρετανική και αμερικανική εταιρεία της με ένα chatbot – την Mya – για την πρώτη φάση της επιλογής των υποψηφίων.

Το συγκεκριμένο chatbot τεχνητής νοημοσύνης, θα είναι σύντομα διαθέσιμο στη Γαλλία και έχει ήδη αλληλεπιδράσει με 7000 υποψηφίους.

“Αυτό το chatbot θέτει προκαταρκτικές ερωτήσεις και προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη για τον υποψήφιο, ενώ επιτρέπει την αυτοματοποίηση εργασιών του τομέα ανθρώπινο δυναμικού, με χαμηλότερο κόστος”, δήλωσε η Natalie Noguera.

Η L’Oréal σχεδιάζει επίσης να προσθέσει σε αυτό το chatbot ένα third-party tool που ειδικεύεται στην οργάνωση συνεντεύξεων πρόσληψης. Από την πλευρά της αξιολόγησης, η εταιρεία αναζητά τρόπους ελέγχου της απόδοσης. Το 2015, ο όμιλος ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την κινεζική εταιρία Seedlink, προκειμένου να χειριστεί καλύτερα τον όγκο των αιτήσεων που υποβλήθηκαν για τις θέσεις της πρακτικής άσκησης.

Η τεχνολογία αυτή, διατίθεται σε πέντε χώρες και σύντομα θα είναι διαθέσιμη και στη Γαλλία. “Από την αρχή του έτους, στην Αγγλία, το 40% των ασκούμενων που προσελήφθησαν με αυτό τον τρόπο, προέρχονται από σχολές που δεν προσδιορίσαμε ως προτιμώμενες. Η τεχνητή νοημοσύνη μας επιτρέπει να μειώσουμε τις ασυνείδητες ανθρώπινες προκαταλήψεις και να προωθήσουμε την ποικιλομορφία στις προσλήψεις μας », καταλήγει η Noguera.

Δωρεάν Ebook Social Media Marketing Strategy 2020 - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *