Το Vice προκαλεί τους χρήστες του Facebook να κάνουν like σε posts που μισούν..!
Η εκστρατεία της Virtue Scandinavia, του δημιουργικού χώρου του Vice στην Κοπεγχάγη, προκαλεί τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που ξοδεύουν μεγάλο μέρος του χρόνου τους online, να δουν τα πράγματα από άλλη σκοπιά και να κάνουν like σε posts που δεν τους αρέσουν και δεν συμφωνούν.
To Vice δημιούργησε ένα online εργαλείο που συνδέεται με το προφίλ του χρήστη στο Facebook και αναλύει αυτά που ήδη έχει κάνει like, καταγράφοντας τις προτιμήσεις του, τις απόψεις του, τι του αρέσει και τι όχι. Το εργαλείο προτείνει στη συνέχεια έναν κατάλογο σελίδων, ανθρώπων και ομάδων που είναι πιο πιθανό να μην αρέσουν στο χρήστη, ενθαρρύνοντας τον, όμως, να κάνει like.
Ως αποτέλεσμα, κάθε φορά που κάποιος κάνει like σε μια νέα σελίδα που αντικατοπτρίζει την τυπική του άποψη και προτίμηση, ο αλγόριθμος του Facebook θα διασπάται και η ανατροφοδότηση θα εξισορροπείται.
“Δημιουργήσαμε αυτό το online εργαλείο για να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι υπάρχει ένας κόσμος πέρα από τα δικά μας φίλτρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δείξουμε πόσο εύκολο είναι να δημιουργήσουμε μια μεγαλύτερη προοπτική και να κερδίσουμε σεβασμό για τις απόψεις και τις προτιμήσεις του άλλου”, δήλωσε ο Frederik Andersen, γενικός διευθυντής του Vice Media Scandinavia . “Ελπίζω ότι το #LikeWhatYouHate μπορεί να βοηθήσει να αλλάξει αυτή η νοοτροπία και να πυροδοτήσει τη συζήτηση για την κατάργηση των ψηφιακών τειχών με τα οποία περιβάλλουμε τους εαυτούς μας”.
Ο Morten Grubak, καλλιτεχνικός διευθυντής της Virtue Scandinavia, πρόσθεσε: “Το #LikeWhatYouHate είναι ένα εργαλείο που αναπτύσσεται για να αμφισβητήσει τις απόψεις των ανθρώπων, ανεξάρτητα από το αν αυτό θα συμβεί μέσω μιας ιστοσελίδας, μιας έκθεσης ή ενός άρθρου. Όλα έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση των προσωπικών μας προκαταλήψεων και την απόκτηση μιας άλλης προοπτικής”.
Leave a Reply