Η Hermès περνάει στην αντεπίθεση του digital
Το φαινόμενο Hermès γιορτάζει το νέο έτος-ρεκόρ όσον αφορά την κερδοφορία και προετοιμάζεται για εντυπωσιακή είσοδο στην Κίνα !
Τα καθαρά κέρδη της Hermès αυξήθηκαν κατά 11% το 2017 και ο διάσημος οίκος προετοιμάζεται για την ψηφιακή προώθηση του στην Κίνα
Η Hermès International επιβεβαίωσε το στόχο της για αύξηση των εσόδων σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες μεσοπρόθεσμα, παρά τις αυξανόμενες οικονομικές, γεωπολιτικές και νομισματικές αβεβαιότητες παγκοσμίως.
Ο κατασκευαστής των τσαντών και των μεταξωτών φουλαριών Birkin, δήλωσε την Τετάρτη ότι τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 11% πέρυσι, στα 1,22 δισ. Ευρώ, από 1,1 δισ. Ευρώ, το 2016.
Η γαλλική εταιρία ειδών πολυτέλειας σημείωσε ότι το ποσοστό κέρδους της αυξήθηκε κατά δύο 2 μονάδες σε 34,6% των πωλήσεων – υψηλότερο όλων των εποχών – κυρίως λόγω της επιτυχίας των συλλογών, του υψηλού επιπέδου παραγωγικότητας στα εργοστάσια παραγωγής και της θετικής επίδρασης των αντισταθμιστικών συναλλαγματικών ισοτιμιών από το 2016.
Ενισχυμένη από την ανάπτυξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 5,55 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας άνοδο 6,7% έναντι 5,2 δισ. Ευρώ το 2016. Τα κέρδη ελαφρώς υπερέβησαν τις προσδοκίες, δήλωσε ο κ. Luca Solca, διευθύνων σύμβουλος της Exane BNP Paribas.
Τον Ιανουάριο, ο Hermès άνοιξε ένα νέο κατάστημα 10.000 τετραγωνικών ποδιών στο Χονγκ Κονγκ, ενώ για την άνοιξη του 19 ο οίκος σχεδιάζει να ανοίξει ένα ακόμα τριών επιπέδων 10.000 τ.μ. στην οδό Gansevoort 46-48 στην περιοχή Meatpacking της Νέας Υόρκης. Μόλις ανοίξουν τα νέα καταστήματα στο Soho και στο Meatpacking, η Hermès θα έχει έξι καταστήματα στο Μανχάταν, μια ασυνήθιστη επέκταση σε μια εποχή που πολλοί άλλοι λιανοπωλητές κλείνουν και μικραινουν τα καταστήματά τους.
Η Hermès έχει ξεκινήσει επίσης μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα στον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Στο πρώτο εξάμηνο του 2018 θα ακολουθήσουν κλιμακωτές ευρωπαϊκές εκδηλώσεις, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα ξεκινήσει στην Κίνα.
Με την “mobile-first” διάστασή της, διευρύνει την εμβέλεια της μάρκας, με το 75% των πελατών να παραγγέλνουν από το νέο site. Δεν διαθέτει κανένα τμήμα marketing ή merchandising, αλλά επιτρέπει στους διευθυντές των καταστημάτων να προσαρμόζουν τις συλλογές στις αντίστοιχες τοπικές αγορές τους, παροτρύνοντας τους να κάνουν “κάτι πρωτότυπο”, αναμειγνύοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο με την επικοινωνία, για την online ναυαρχίδα τους.
“Μπορείτε να ψωνίσετε ή να παρακολουθήσετε ένα video επτά λεπτών, το οποία δοκιμάζει τα όρια συγκέντρωσης στον ψηφιακό κόσμο”, δήλωσε ο chief executive officer της νέας ιστοσελίδας Axel Dumas.
Οι Κινέζοι καταναλωτές αντιπροσωπεύουν μία στις τρεις αγορές πολυτελών ειδών σε παγκόσμιο επίπεδο και βρίσκονται επίσης στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής ανάπτυξης, που αντανακλάται από την κατάρρευση των φυσικών μορφών λιανικής πώλησης όπως οι υπεραγορές, την ευρεία αποδοχή των λύσεων ψηφιακών πληρωμών και την υψηλή διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε FMCG.
Η διείσδυση των ψηφιακών πληρωμών στην Κίνα είναι 50 φορές υψηλότερη από ό, τι στις Η.Π.Α., η οποία εξακολουθεί να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πλαστική ύλη, σημειώνει η Exane στην πρόσφατη έκθεσή της “China Online Boom: … Ακόμα να έρθει για τις μάρκες πολυτελείας που στρουθοκαμηλίζουν”.
“Οι Κινέζοι είναι πολύ γρήγοροι στην αναγνώριση της πραγματικής ποιότητας και της δεξιοτεχνίας και μετακινούνται σε καινούρια brands. Oι πωλήσεις μας είναι εξαιρετικές “, δήλωσε ο Dumas, ο οποίος προειδοποίησε ότι δεν θα διαμορφώσει βασισμένος στις προκαταλήψεις γύρω από τους Millennials. “Αν κοιτάξεις την Κίνα, είναι μια νέα αγορά και οι Κινέζοι Millennials είναι πολύ πλούσιοι. Είναι αυτοί που αγοράζουν τα ακριβά έτοιμα ενδύματα και τις τσάντες, οπότε είναι σημαντικό να μην επιβληθεί το δυτικό πρότυπο”, δήλωσε ο Dumas.
Για το 2018, ο Hermès γιορτάζει το θέμα “It’s your turn to play”. Αυτή είναι μια υπενθύμιση για τη σημασία της διασκέδασης στην τονωση της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Leave a Reply