Οι χρήστες του Snapchat χρησιμοποιούν την εφαρμογή τουλάχιστον 20 φορές την ημέρα!
Έπειτα από την γρήγορη πτώση στη δημοτικότητα της, λόγω ιδίως της εγκατάλειψης της εφαρμογής από σχεδόν 3 εκατομμύρια χρήστες, η Snapchat προσπαθεί να καθησυχάσει τους επενδυτές δημοσιεύοντας ορισμένα στατιστικά στοιχεία της διαφημιστικής της πλατφόρμας.
Αποκαλύπτεται ότι 188 εκατομμύρια χρήστες του Snapchat συμβουλεύονται την εφαρμογή 20 φορές την ημέρα κατά μέσο όρο και αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα για τα εμπορικά σήματα αφού μπορούν να προσεγγίσουν τους χρήστες οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Το κοινό αυτό βρίσκεται κυρίως στη Βόρεια Αμερική (93 εκατομμύρια άτομα) και την Ευρώπη (76 εκατομμύρια χρήστες). Ακολουθούν η Μέση Ανατολή (21 εκατομμύρια) και η Νότια Αμερική (13 εκατομμύρια). Λάβετε υπόψη ότι οι αριθμοί αυτοί ισχύουν μόνο για το SnapAds, τον τυπικό τύπο διαφήμισης και όχι για άλλα φίλτρα ή την χορηγούμενη λειτουργία leds.
Σε πρόσφατη ανάρτηση του, το Snapchat παρουσιάζεται ως «το καλύτερο μέρος για να φτάσουν οι διαφημιστές στο πιο σημαντικό και ευρύ κοινό στον κόσμο». «Με πάνω από 188 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, το Snapchat προσφέρει μια εικονογραφημένη επισκόπηση των στατιστικών της σε παγκόσμιο επίπεδο όπως και το δυναμικό εύρος των διαφημίσεων κάθε μήνα στην πλατφόρμα.»
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η πιο σημαντική αγορά είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς, όπου οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερα από 93 εκατομμύρια άτομα κάθε μήνα. Μετά ακολουθεί η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή, η Βόρεια Αφρική, η Λατινική Αμερική, η Ινδία και τέλος η Αυστραλία, η εμβέλεια της οποίας φτάνει τα 6 εκατομμύρια άτομα. Το Snapchat διευκρινίζει ότι τα στοιχεία αυτά αφορούν μόνο τις διαφημίσεις Snapchat.
Στην Ευρώπη, μπορούν να προσεγγίσουν με διαφημίσεις 76 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα, με την Γαλλία να βρίσκεται στην κορυφή, ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Επίσης, η εταιρεία δήλωσε πως «για χώρες όπως η Νορβηγία, οι διαφημίσεις Snapchat μπορούν να προσεγγίσουν σχεδόν ολόκληρο τον πληθυσμό της χώρας».
Επίσης αρκετά μεγάλος είναι ο αριθμός χρηστών στην Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, όπου οι διαφημίσεις μεταδίδονται κάθε μήνα μέσω της εφαρμογής σε πάνω 24 εκατομμύρια χρήστες, ισχυρή παρουσία υπάρχει και στη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Ιράκ.
Παρά την απώλεια των 3 εκατομμυρίων χρηστών κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η εταιρεία απευθύνεται σε σημαντικό κοινό και δεν διστάζει να βελτιώσει την καθημερινή εμπειρία χρήστη με καινοτόμες μορφές, όπως η βιβλιοθήκη με φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας που επιτρέπουν στους συνεργάτες της «να πλησιάσουν ένα διαφορετικό αγοραστικό κοινό και να έχουν τα κατάλληλα αποτελέσματα». Στα τέλη Ιουλίου, η εταιρεία ανακοίνωσε και την έναρξη μιας ιδιωτικής αγοράς, ώστε οι διαφημιζόμενοι να μπορούν να αγοράζουν διαφημίσεις απευθείας από το τμήμα Discover.
Leave a Reply