8 Λόγοι γιατί να κάνετε μια “δυνατή” ιστοσελίδα

8 Λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε μια "δυνατή" ιστοσελίδα - E-marketing Clusters

 

8 Λόγοι γιατί να κάνετε μια “δυνατή” ιστοσελίδα

Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης που έχει μια απαρχαιωμένη ιστοσελίδα ή τώρα σκέφτεστε την δημιουργία ενός ιστότοπου, να ξέρετε ότι είστε στο κατώφλι της πρώτης πιο σημαντικής απόφασης για την ψηφιοποίηση της επιχείρησης σας και κατ΄ επέκταση της ανάπτυξης της και πρέπει να απαντήσετε στο ερώτημα, γιατί να κάνετε μια“δυνατή” ιστοσελίδα.

Αυτό που χρειάζεστε είναι μια επαγγελματικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα, ικανή να αυξήσει τις πωλήσεις και να διαφοροποιήσει το εμπορικό σας σήμα.

Η συμπεριφορά των καταναλωτών μεταβάλλεται με την πάροδο του χρόνου και προσαρμόζεται στη σύγχρονη τεχνολογία. Έτσι σήμερα 97% των καταναλωτών πηγαίνουν στο διαδίκτυο για να βρουν μια επιχείρηση ή να συμβουλευτούν για αξιολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Αν θέλετε λοιπόν να επιλέξουν την εταιρεία σας, πρέπει να είστε στο διαδίκτυο – που σημαίνει ότι χρειάζεστε έναν ιστότοπο.

Σύμφωνα με την Deloitte οι ψηφιακά προηγμένες μικρές επιχειρήσεις:

  • Έλαβαν δύο φορές περισσότερα έσοδα ανά εργαζόμενο
  • Είχαν τέσσερις φορές υψηλότερη αύξηση των εσόδων
  • Είχαν σχεδόν τριπλάσιες πιθανότητες να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας σε σχέση με το προηγούμενο έτος
  • Είχαν έναν μέσο ρυθμό αύξησης της απασχόλησης που ήταν περισσότερο από έξι φορές υψηλότερος

Η ψηφιοποίηση της επιχείρησης αρχίζει με μια ιστοσελίδα. Εάν αυτό δεν είναι αρκετό για να σας πείσει, εδώ είναι οκτώ λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε, όχι απλά μια ιστοσελίδα, αλλά μια δυνατή ιστοσελίδα

 

Η έλλειψη ιστοσελίδας ισοδυναμεί με μηδενισμό της εταιρείας - E-marketing Clusters

1. Η έλλειψη ιστοσελίδας ισοδυναμεί με μηδενισμό της εταιρείας

Για το 30% των καταναλωτών δεν υπάρχετε αν δεν έχετε ιστοσελίδα, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία αξιολογεί αρνητικά μια επιχείρηση χωρίς ιστότοπο.

Ο ιστότοπός σας είναι η σημαντικότερη επένδυση σε σχέση με το ψηφιακό Marketing. Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή και αν δεν υπάρχετε ψηφιακά, στο μυαλό των καταναλωτών δεν υπάρχετε καθόλου.

 

Οι άνθρωποι ψάχνουν στο Internet - E-marketing Clusters

2. Οι άνθρωποι ψάχνουν στο Internet

Ένα από τα οφέλη της ύπαρξης μιας ιστοσελίδας για τις μικρές επιχειρήσεις είναι να βρίσκεται όπου βρίσκονται και οι καταναλωτές. Υπάρχει ένας λόγος που τόσες πολλές εταιρείες επενδύουν σε έναν ιστότοπο με βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): το 97% των ανθρώπων πηγαίνει στο διαδίκτυο για να βρει μια τοπική επιχείρηση και το 93% των online εμπειριών ξεκινά από μια μηχανή αναζήτησης.

Με 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google την ημέρα σίγουρα αυτή τη στιγμή, υπάρχει κάποιος στην περιοχή σας που ψάχνει για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Μαντέψτε ποιος θα ανταποκριθεί στην ανάγκη τους και κάνει την πώληση ; Αυτός που θα βρίσκεται στο διαδίκτυο και θα τους πείσει ότι πληροί με τον καλύτερο τρόπο τις προϋποθέσεις.

Η αξιοπιστία της εταιρείας σας εξαρτάται από την ιστοσελίδας της - E-marketing Clusters

3. Η αξιοπιστία της εταιρείας σας εξαρτάται από την ιστοσελίδας της

Το να μην έχετε έναν ιστότοπο κάνει τους καταναλωτές να σας εμπιστεύονται λιγότερο. Στην πραγματικότητα, το 2018, το 75% των ανθρώπων παραδέχονται ότι κάνουν κρίσεις σχετικά με την αξιοπιστία μιας εταιρείας βάσει του σχεδιασμού της ιστοσελίδας. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να συνεργαστούν με μια εταιρεία που εμπιστεύονται και ένας ιστότοπος είναι ο πρώτος που πηγαίνουν για να ελέγξουν τα διαπιστευτήρια, τις κριτικές και τα βραβεία.

Προσέξτε, όμως, εάν έχετε κακό σχεδιασμό ιστοσελίδας, δεν θα σας βοηθήσει καθόλου. Έχετε 10 δευτερόλεπτα για να αφήσετε την καλύτερη εντύπωση στους επισκέπτες της ιστοσελίδας και να τους πείτε τι θα βρουν στην εταιρεία σας. Μετά από αυτό, θα φύγουν.

Η ιστοσελίδα επηρεάζει καθοριστικά την απόφαση αγοράς - E-marketing Clusters

4. Η ιστοσελίδα επηρεάζει καθοριστικά την απόφαση αγοράς

Όλες οι εμπορικές συναλλαγές – συμπεριλαμβανομένων των B2B – επηρεάζονται από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας

75% των αγοραστών B2B λέει ότι το ψηφιακό περιεχόμενο της ιστοσελίδας επηρεάζει σημαντικά την απόφασή τους να αγοράσουν και το 62% λέει ότι μπορούν να ολοκληρώσουν τα κριτήρια επιλογής αγοράς βασισμένα αποκλειστικά στο ψηφιακό περιεχόμενο ενός δικτυακού τόπου και να προχωρήσουν σε αγορά.

Ο μέσος αγοραστής B2B πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 12 online αναζητήσεις πριν από την αλληλεπίδραση με τον ιστότοπο ενός πωλητή και είναι ήδη στα μισά της διαδικασίας αγοράς πριν θελήσει να μιλήσει με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων.

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας - E-marketing Clusters

5. Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας

Η σελίδα πρέπει να απαντά γρήγορα βασικές ερωτήσεις

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις B2B. Οι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας όταν θέλουν να μάθουν κάτι ή να κάνουν κάτι. Αναμένουν επίσης άμεση ικανοποίηση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να απαντήσουν σε τρία ερωτήματα εντός τριών δευτερολέπτων από την προσγείωση στον ιστότοπό σας:

  • Ποιοι είστε?
  • Τι κάνετε / προσφέρετε;
  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Ζούμε σε μια εποχή ΤΩΡΑ, όπου οι καταναλωτές θέλουν τις πληροφορίες που αναζητούν αμέσως – που σημαίνει ότι ο ιστότοπος της εταιρείας σας πρέπει να απαντά σε κάθε μία από τις παραπάνω ερωτήσεις, χωρίς ο χρήστης να χρειάζεται να μετακινηθεί προς τα κάτω στη σελίδα.

Το κρυφό σας όπλο - E-marketing Clusters

6. Είναι το κρυφό όπλο του Σαμψών απέναντι στον Γολιάθ

Η ιστοσελίδα θα σας βοηθήσει να νικήσετε τους μεγάλους στον κλάδο σας, αρκεί να είναι φτιαγμένη σωστά.

Η σελίδα στο Facebook δεν υποκαθιστά την ιστοσελίδα - E-marketing Clusters

7. Η σελίδα στο Facebook δεν υποκαθιστά την ιστοσελίδα

Αν πιστεύετε ότι επειδή είστε στο Facebook, δεν χρειάζεστε ιστοσελίδα, κάνετε ένα μοιραίο λάθος για δύο λόγους.

Πρώτον, γιατί ο ρόλος της κάθε σελίδας (Facebook ή ιστοσελίδας) είναι διαφορετικός, αν και συμπληρωματικός.

Δεύτερον, γιατί ο ανταγωνισμός σας σίγουρα υπάρχει στο διαδίκτυο και οι πελάτες σας θα τον προτιμήσουν.

Αν και τα κοινωνικά μέσα μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί, μην τα χρησιμοποιήσετε ως μοναδικό κανάλι.

Έχετε μια μόνο ευκαιρία να κάνετε μια πρώτη καλή εντύπωση - E-marketing Clusters

8. Έχετε μια μόνο ευκαιρία να κάνετε μια πρώτη καλή εντύπωση

Η ιστοσελίδα σας έχει μία και μόνο ευκαιρία να κρατήσει τον πελάτη, κάνοντας του την καλύτερη εντύπωση. Για τον λόγο αυτό πρέπει να την δημιουργήσουν επαγγελματίες τηρώντας όλες τις αυστηρές προδιαγραφές, διασφαλίζοντας έτσι μια άψογη εμπειρία για τους πελάτες σας.

Στην ψηφιακή εποχή, η ύπαρξη επαγγελματικής ιστοσελίδας είναι απαραίτητη και ίσως η σημαντικότερη επένδυση από την οποία πρέπει να ξεκινήσετε, για να διασφαλίσετε την ανάπτυξη της επιχείρησης σας.

Δωρεάν Website Check-up - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *