Adidas : Τα αθλητικά παπούτσια ως εισιτήριο μετρό !
Εκατοντάδες άνθρωποι περίμεναν στο χιόνι την περιορισμένη αποδέσμευση 500 ζευγαριών των νέων υποδημάτων της Adidas. Το μοντέλο EQT-Support 93 / Berlin δεν ξεχωρίζει για την τεχνολογική του καινοτομία, αλλά για τη διαβολικά πρακτική του πλευρά. Η ιδιαιτερότητα του είναι ότι περιέχει ένα εισιτήριο διαρκείας για λεωφορεία και metro της γερμανικής πρωτεύουσας.
Ένα τσιπ που περιέχεται στη γλώσσα των αθλητικών παπουτσιών επιτρέπει σε αυτόν που το φορά να περιπλανηθεί ελεύθερα στο δίκτυο ΜΜΜ του Βερολίνου (BVG) για ένα χρόνο. Η λειτουργία ξεκινά στις 16 Ιανουαρίου 2018 (ημερομηνία κατά την οποία τα παπούτσια άρχισαν να πωλούνται) μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2018.
Έξω από το Overkill, ένα κατάστημα υποδημάτων στην περιοχή Kreuzberg του Βερολίνου, συναντήθηκε ένα ασυνήθιστο μείγμα συλλεκτών, αλλά και ανθρώπων που προσπαθούσαν απλώς να κάνουν εξοικονόμηση στην καθημερινή τους μετακίνηση. Ενώ το φθηνότερο ετήσιο εισιτήριο από την BVG είναι σήμερα € 728, τα παπούτσια κοστίζουν μόνο € 180, καθιστώντας ιδιαίτερα δελεαστική αυτή την απίθανη συνεργασία μεταξύ της Adidas και της BVG.
Τα εν λόγω παπούτσια, τα οποία διαθέτουν το ίδιο σχέδιο καμουφλάζ που χρησιμοποιείται στα καθίσματα του metro της πόλης θεωρούνται συλλεκτικά, δεδομένου ότι είναι διαθέσιμα μόνο σε 500 αντίτυπα.
Επίλογος
Άλλη μία απόδειξη ότι το μέλλον της βιομηχανία της μόδας και ειδικά του “mass fashion”, θα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο και με την λύση πρακτικών θεμάτων που απασχολούν τον καταναλωτή. Η καινοτομία και η διαφοροποίηση των brands που θα προέρχεται από πράγματα που κάνουν την ζωή μας ευκολότερη αναμένεται να μονοπωλήσουν τις επιλογές των Marketing Managers.
Leave a Reply