Γιατί το Video είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα στο Content Marketing
Μερικά στοιχεία:
Έως το 2017, τα Video θα αντιπροσωπεύουν το 69% του συνόλου της κίνησης των καταναλωτών στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με τη Cisco. Η Video-on-demand κίνηση από μόνη της θα έχει σχεδόν τριπλασιαστεί μέχρι τότε.
Τα Video στο διαδίκτυο είναι πλέον βασικό μέσο για την ικανοποίηση των αναγκών πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.
Σύμφωνα με την Nielsen, το 64% των εμπόρων αναμένουν το Video να κυριαρχήσει στις στρατηγικές τους στο εγγύς μέλλον. Και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το γιατί.
Θυμάστε τον κύριο δρόμο για την επιτυχία στον ψηφιακό κόσμο;
Αποκτήστε περισσότερη επισκεψιμότητα (στο website σας).
Αποκτήστε εν δυνάμει πελάτες (Leads).
Αποκτήστε πωλήσεις.
Είναι λοιπόν απλό. Εάν χρειάζεστε περισσότερη κίνηση στο website σας, θα πρέπει να βρείτε τους ανθρώπους. Εάν χρειάζεστε περισσότερους εν δυνάμει πελάτες, θα πρέπει να αλληλεπιδράσετε με τους ανθρώπους που βρήκατε και να τους κάνετε να θέλουν να μοιράζονται το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, αν θέλετε να κάνετε πωλήσεις θα πρέπει οι άνθρωποι να περνούν αρκετό χρόνο στην ιστοσελίδα σας, ώστε να μπορέσετε να τους γοητεύσετε και να τους πείσετε.
Τι ακριβώς μπορείτε να επιτύχετε με Video Marketing;
1. Reach (Βρείτε τους ανθρώπους)
Όταν πρόκειται για προσπάθεια προσέλκυσης χρηστών στο internet, το video είναι μακράν το πιο γερό σας χαρτί. Το YouTube δέχεται πάνω από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα, περισσότερο από κάθε άλλο κανάλι, εκτός από το Facebook.
Ένας στους τρεις Βρετανούς καταναλωτές βλέπει τουλάχιστον ένα βίντεο στο διαδίκτυο την εβδομάδα, δηλαδή ένα εβδομαδιαία ακροατήριο πάνω από 20 εκατομμύρια ανθρώπους μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
2. Shareability (Μοίρασμα στα social media)
Οι ιστορίες επιτυχίας των video που έχουν γίνει viral είναι θρυλικές. Εντυπωσιάστε τους θεατές με ένα video και θα το μοιραστούν με όλους τους φίλους τους.
3. Improve Bounce Rate & Average Visit Duration (Βελτίωση ποσοστού αναπήδησης & Μέση διάρκεια επίσκεψης)
Στην εποχή της υπερπληροφόρησης, είναι ζωτικής σημασίας να προσφέρουμε περιεχόμενο που είναι εύπεπτο. Σε αντίθετη περίπτωση οι χρήστες του διαδικτύου απλά θα αποχωρήσουν από το περιεχόμενο που τους προσφέρουμε.
Το video είναι πολύ αποτελεσματικό σε αυτό. Ενημερώνει ευχάριστα και κάνει τους ανθρώπους να περνούν περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σας και άρα να αλληλεπιδρούν περισσότερο με το Brand σας.
Τι θα λέγατε λοιπόν για μια εκστρατεία Content Marketing βασισμένη σε video?
Δείτε μερικά από τα online βίντεο μας, φτιαγμένα ειδικά για τους πελάτες της E-Marketing Clusters.
Leave a Reply