B2B Marketing σε 4 βήματα
Αλλά ας δούμε ποια είναι τα σημαντικά μέρη του B2B Inbound Marketing:
1. B2B Email Marketing
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος προσέγγισης τόσο των μεμονωμένων καταναλωτών όσο και των επιχειρηματικών πελατών. Γνωρίζατε ότι το 93% των ειδικών Marketing B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ χρησιμοποιούν e-mail; Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οδηγούν σε δέσμευση που μετατρέπει τους συνδρομητές σε εν δυνάμει πελάτες και στη συνέχεια σε πελάτες.
Σε αντίθεση με τους πελάτες B2C που ανταποκρίνονται καλύτερα στα συναισθήματα και την ψυχαγωγία, οι πελάτες B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ αναζητούν λογική και θετική απόδοση επένδυσης (ROIΤο ROI είναι συντομογραφία του "Return On Investment" (Απόδοση Επενδύσεων). Είναι μια μέθοδος μέτρησης της κερδοφορίας που αξιολογεί την απόδοση μιας ενέργειας διαιρώντας το καθαρό κέρδος που προέκυψε με το καθαρό κόστος που χρειάστηκε.). Ουσιαστικά, αναρωτιούνται πώς μπορεί η επιχείρησή σας να βοηθήσει την επιχείρησή τους να αναπτυχθεί; Εξαιτίας αυτού, το Email Marketing σας πρέπει να υποστηρίζει σταθερά αυτό τον στόχο και να επικεντρωθεί σε πράγματα που έχουν σημασία για τους πελάτες σας – όπως ο χρόνος, το χρήμα και οι πόροι.
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι επίσης ένα ισχυρό όχημα για την επικοινωνία του περιεχομένου της μάρκας σας. Το 83% των εταιρειών B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ χρησιμοποιεί ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως μέρος του προγράμματος Content Marketing και το 40% των marketer B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ λένε ότι αυτά τα ενημερωτικά δελτία είναι εξαιρετικά σημαντικά για την επιτυχία του προγράμματος Content Marketing.
Φυσικά πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι σήμερα πλημμυρίζουν τα inboxes από emails και άρα είναι πιο σημαντικό από ποτέ να δημιουργείτε και να στέλνετε αποτελεσματικά ηλεκτρονικά μηνύματα.
2. Digital Marketing B2B
Κάθε επιχείρηση, είτε πρόκειται για B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ είτε για B2C, θα πρέπει να έχει ψηφιακή παρουσία – η οποία αποτελείται από πληρωμένες διαφημίσεις, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, έναν ιστότοπο και οποιαδήποτε άλλη τοποθεσία που δραστηριοποιείται η εταιρεία σας στο διαδίκτυο.
Α. Ορίστε το κοινό-στόχο σας
Μια ισχυρή στρατηγική B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ ψηφιακού μάρκετινγκ ξεκινάει με τον ορισμό του κοινού-στόχου σας, ή του ατόμου αγοραστή.
Β. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας
Tο ψηφιακό μάρκετινγκ δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς έναν ενημερωτικό ιστότοπο ικανό να μαγνητίσει τον πελάτη. Πάνω από το 80% των αγοραστών επισκέπτονται έναν ιστότοπο προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά. Επιπλέον, δεδομένου ότι ο τυπικός κύκλος πωλήσεων B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ περιλαμβάνει συχνά πολλούς decision makers (υπεύθυνους λήψης αποφάσεων), η ιστοσελίδα είναι εύκολος και τρόπος να επηρεάσετε τους πιθανούς πελάτες.
Γ. Βελτιστοποιήστε την ψηφιακή σας παρουσία
Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι περισσότερο ενημερωτικός και ελκυστικός, αν και … πρέπει να είναι επίσης “ορατός”. Μπορείτε να το επιτύχετε αυτό με on-page SEOΗ βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία αύξησης της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, αυξάνοντας την προβολή ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας στους χρήστες μιας μηχανής αναζήτησης ιστού. και τεχνικές στρατηγικής SEOΗ βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία αύξησης της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, αυξάνοντας την προβολή ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας στους χρήστες μιας μηχανής αναζήτησης ιστού..
Δ. Δημιουργήστε διαφημιστικές καμπάνιες PPC
Ολοκληρώστε την ψηφιακή παρουσία σας με τη διαφήμιση pay-per-click (PPC), η οποία σας επιτρέπει να αποκτήσετε νέο ακροατήριο μέσω μηχανών αναζήτησης και άλλων πλατφορμών διαφήμισης. Συνιστούμε να μεγιστοποιήσετε την επένδυσή σας, διαφημίζοντας όχι μόνο τα συγκεκριμένα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, αλλά και την προσωπικότητα της μάρκας σας.
3. B2B Content Marketing
Είπαμε πώς οι πελάτες B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ εστιάζονται στην εμπειρογνωμοσύνη, με φίλτρο τη λογική και την επιθυμία να εκπαιδευτούν. Τι καλύτερο εργαλείο μάρκετινγκ για να ικανοποιήσει αυτές τις προτεραιότητες από το Marketing περιεχομένου B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ
Ενώ μια παραδοσιακή στρατηγική μάρκετινγκ PR διακόπτει με την χρήση ενός διαφημιστικού υλικού, μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου προσθέτει πολύτιμες πληροφορίες και ενημερώνει τον καταναλωτή – δηλαδή ακριβώς αυτό που αναζητούν οι πελάτες B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ.
Για να μην αναφέρουμε ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου υποστηρίζει τις προσπάθειες SEOΗ βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία αύξησης της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, αυξάνοντας την προβολή ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας στους χρήστες μιας μηχανής αναζήτησης ιστού., η οποία περιλαμβάνει την πρόβλεψη του τι ψάχνει το κοινό σας, βοηθώντας τους να ανακαλύψουν τον ιστότοπο και το περιεχόμενό σας … και ενδεχομένως να τις μετατρέψουν σε πελάτες.
Στην πραγματικότητα, το 80% των υπεύθυνων λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων προτιμούν να λαμβάνουν πληροφορίες από ένα άρθρο παρά από μια διαφήμιση. Γνωρίζοντας αυτό, θα έλεγα ότι πρέπει να βάζετε τους ίδιους (αν όχι περισσότερους) πόρους στο μάρκετινγκ περιεχομένου από ότι στην παραδοσιακή στρατηγική διαφήμισής σας.
Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου, συνιστούμε να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό ιστολόγιο. (blog)
4. B2B Social Media Marketing
Γνωρίζατε ότι το 75% των αγοραστών B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ και το 84% των υψηλόβαθμων στελεχών χρησιμοποιούν τα social media όταν κάνουν μια αγορά;
Τα Social Media μπορεί να μην είναι εκεί όπου μετατρέπετε τον μεγαλύτερο αριθμό εν δυνάμει πελατών, σε πελάτες κι αυτό γιατί συνήθως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπεισέρχονται στην αρχή της διαδρομής του πελάτη.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι όμως ένα ισχυρό εργαλείο για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, που προβάλλοντας την προσωπικότητα της εταιρείας σας και εξανθρωπίζοντας την επιχείρησή σας, ανοίγουν τον δρόμο για την επίτευξη της πώλησης.
Συμπέρασμα
Πρέπει λοιπόν να επενδύστε στο B2BΤο B2B είναι συντομογραφία του "Business-to-Business" (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ Marketing, ώστε να προσεγγίσετε τους πελάτες της επιχείρησής σας.
Το Marketing δεν είναι αποτελεσματικό αν δεν έχετε κατά νου το κοινό σας και κανένα άλλο κοινό δεν είναι τόσο ασταθές και επικριτικό όσο οι επιχειρηματικοί πελάτες.
Το Marketing σας πρέπει να έχει στόχο να δείχνει τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρησή σας μπορεί να βοηθήσει την δική τους … και αυτό είναι κάτι στο οποίο μπορούμε να σας βοηθήσουμε να διαπρέψετε.