Glossary Term

B2B

Το B2B είναι συντομογραφία του “Business-to-Business” (επιχείρηση προς επιχείρηση). Αφορά εταιρείες που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους διατίθενται σε άλλες επιχειρήσεις. Π.χ. διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μεταφορών εμπορευμάτων κτλ

Call-to-Action Strategy

Είναι μια στρατηγική προτροπής προς το κοινό, που έχει σκοπό να προκαλέσει την άμεση ανταπόκριση του, χρησιμοποιώντας συνήθως ένα επιτακτικό ρήμα όπως “καλέστε τώρα”, “μάθετε περισσότερα” ή “επισκεφθείτε ένα κατάστημα σήμερα”.

chatbot

Είναι ένα πρόγραμμα που προσομοιώνει τις ανθρώπινες συνομιλίες. Επιτρέπει την επικοινωνία με μια μορφή αλληλεπίδρασης μεταξύ ενός ανθρώπου και μιας μηχανής , η οποία συμβαίνει μέσω μηνυμάτων ή φωνητικών εντολών. Ένα chatbot είναι προγραμματισμένο να λειτουργεί ανεξάρτητα από έναν ανθρώπινο χειριστή.

CMS

Ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS: content management system) είναι μια εφαρμογή λογισμικού ή ένα σύνολο σχετικών προγραμμάτων που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία και τη διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου. Τα CMSes χρησιμοποιούνται συνήθως για τη διαχείριση εταιρικού περιεχομένου (ECM) και τη διαχείριση περιεχομένου ιστού (WCM).

Conversion Rate Optimization

Είναι ένα σύστημα με στόχο την αύξηση του ποσοστού των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο που μετατρέπονται σε πελάτες ή γενικότερα που οδηγούνται να κάνουν οποιαδήποτε επιθυμητή ενέργεια σε μια ιστοσελίδα.

CRM

Η διαχείριση σχέσεων πελατών (CRM: Customer relationship management) είναι μια εφαρμογή λογισμικού για τη διαχείριση όλων των σχέσεων και των αλληλεπιδράσεων της εταιρείας σας με τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες. Ένα σύστημα CRM βοηθά τις εταιρείες να παραμένουν συνδεδεμένες με τους πελάτες, να εξορθολογίζουν τις διαδικασίες και να βελτιώνουν την κερδοφορία.

ERP

Είναι ένα σύστημα λογισμικού (ERP: Enterprise Resource Planning), το οποίο διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, με απώτερο σκοπό την αύξηση του business performance. Αυτό επιτυγχάνεται με την ορθολογικότερη οργάνωση και αξιοποίηση δεδομένων και πόρων της επιχείρησης (ανθρώπινου δυναμικού, υλικού, οικονομικών πόρων κ.λπ.).

KPI

Το KPI είναι συντομογραφία του “Key Performance Indicator ” (Ένδειξη βασικών δεικτών απόδοσης). Είναι μια τιμή που ορίζεται για να καταδείξει πόσο αποτελεσματικά επιτυγχάνεται η επίτευξη συγκεκριμένων επιχειρηματικών στόχων. Οι επιχειρήσεις ορίζουν KPI’s για να αξιολογήσουν την επιτυχία κάθε στόχου.

PPC campaign

PPC campaign (pay-per-click) ένα μοντέλο διαδυκτιακού marketing στο οποίο οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν ένα τέλος κάθε φορά που γίνεται κλικ σε μία από τις διαφημίσεις τους. Ουσιαστικά, είναι ένας τρόπος να αγοράσετε επισκέψεις στον ιστότοπό σας, αντί να επιχειρήσετε να “κερδίσετε” αυτές τις επισκέψεις οργανικά. Η Search engine advertising (διαφήμιση μηχανών αναζήτησης) είναι μία από τις ...

ROI

Το ROI είναι συντομογραφία του “Return On Investment” (Απόδοση Επενδύσεων). Είναι μια μέθοδος μέτρησης της κερδοφορίας που αξιολογεί την απόδοση μιας ενέργειας διαιρώντας το καθαρό κέρδος που προέκυψε με το καθαρό κόστος που χρειάστηκε.