Inbound Sales: Αύξηση Πωλήσεων
Η αύξηση πωλήσεων με ψηφιακά εργαλεία, λειτουργεί πάντα?
Ο κόσμος κινείται πιο γρήγορα από ποτέ, το περιεχόμενο παράγεται με ταχύτητες ρεκόρ, οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες και οι ομάδες πωλήσεων καλούνται να αποδώσουν σε έναν νέο κόσμο με παλιές τακτικές που δεν λειτουργούν πια.
Η πολυπόθητη αύξηση των πωλήσεων γίνεται ολοένα και δυσκολότερη από χρονιά σε χρονιά κι αυτό κάποια στιγμή οδηγεί στην συνειδητοποίηση της ανάγκης για εκσυγχρονισμό και υιοθέτηση νέων ψηφιακών εργαλείων.
Η πραγματικότητα είναι πως η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει το τμήμα πωλήσεων να πετύχει τους στόχους του, ενώ ταυτόχρονα η ομάδα θα συνεργάζεται με απόλυτη ακρίβεια και λιγότερες τριβές.
Γιατί λοιπόν ακόμα και μετά την εισαγωγή νέων ψηφιακών εργαλείων (CRMΗ διαχείριση σχέσεων πελατών (CRM: Customer relationship management) είναι μια εφαρμογή λογισμικού για τη διαχείριση όλων των σχέσεων και των αλληλεπιδράσεων της εταιρείας σας με τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες. Ένα σύστημα CRM βοηθά τις εταιρείες να παραμένουν συνδεδεμένες με τους πελάτες, να εξορθολογίζουν τις διαδικασίες και να βελτιώνουν την κερδοφορία.) η απόδοση δεν αυξάνεται με τον αναμενόμενο ρυθμό ? Τι φταίει ?
Δεν αρκεί ένα ψηφιακό εργαλείο. Χρειάζεται ένα ψηφιακό εργαλείο βασισμένο σε μια νέα μεθοδολογία προσέγγισης του πελάτη, που ακολουθεί τον τρόπο που αυτός ενεργεί και σκέφτεται σήμερα. Αυτό επιτυγχάνεται με την νέα μέθοδο Inbound Sales και Αύξηση Πωλήσεων.
Ο στόχος
Ο στόχος κάθε τμήματος πωλήσεων είναι:
- Να αυξήσει τις πωλήσεις
- Να αυξήσει την παραγωγικότητα κάθε μεμονωμένου πωλητή
- Να αυτοματοποιήσει και άρα να ελέγχει την διαδικασία πώλησης
- Να μπορεί να αυτοβελτιώνει την διαδικασία για να μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα
- Να μπορεί να κάνει με ακρίβεια μελλοντικές προβλέψεις (sales forecasting)
- Να ευθυγραμμίσει Marketing και Πωλήσεις
Ο τρόπος: Inbound Sales και Αύξηση Πωλήσεων
Το Inbound marketing θέτει τα θεμέλια για την πώληση, προσελκύοντας τα καλύτερα προφίλ εν δυνάμει πελατών, αλλά δεν κλείνει την πώληση.
Η ομάδα πωλήσεών οφείλει να ολοκληρώσει την διαδικασία και αναλαμβάνει στην συνέχεια να αρχίσει την αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει πελάτες, χωρίς να σπαταλήσει πολύτιμο χρόνο με πιθανούς πελάτες που δεν ανταποκρίνονται στο προκαθορισμένο προφίλ.
Πρέπει λοιπόν η ομάδα πωλήσεων να αφοσιωθεί στο να κλείσει τις καλύτερες περιπτώσεις εν δυνάμει πελατών. Για να γίνει αυτό πρέπει να οπλίσετε τους πωλητές σας με τα σωστά δεδομένα, τα εργαλεία και τους πόρους, μέσω αυτοματισμών marketing (marketing automation) και ενεργοποίησης βέλτιστων πρακτικών πώλησης με ψηφιακά μέσα (CRMΗ διαχείριση σχέσεων πελατών (CRM: Customer relationship management) είναι μια εφαρμογή λογισμικού για τη διαχείριση όλων των σχέσεων και των αλληλεπιδράσεων της εταιρείας σας με τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες. Ένα σύστημα CRM βοηθά τις εταιρείες να παραμένουν συνδεδεμένες με τους πελάτες, να εξορθολογίζουν τις διαδικασίες και να βελτιώνουν την κερδοφορία.).
5 άμεσες λύσεις σε 5 pain points του τμήματος Πωλήσεων
Ας δούμε λοιπόν τα 5 σημεία που βελτιστοποιούμε σε σχέση με τις πωλήσεις, τα οποία μπορούν να έχουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της επιχείρησης:
1. Αύξηση της αποτελεσματικότητας της ομάδας πωλήσεων και του αριθμού κλεισιμάτων πώλησης
2. Βελτιστοποίηση και έλεγχος ολόκληρης της της διαδικασίας πώλησης από την στοχοθέτηση και το κλείσιμο, μέχρι την διατήρηση των πελατών
3. Συντονισμός ενεργειών Marketing & Πωλήσεων για μεγιστοποίηση αποτελεσματικότητας
4. Βελτιστοποίηση του τρόπου μέτρησης της απόδοσης των πωλήσεων και των προβλέψεων (sales forecasting)
5. Δημιουργία νέου τζίρου από υπάρχουσα βάση δεδομένων
Τι είναι οι Inbound Sales: Αύξηση Πωλήσεων (Εισερχόμενες Πωλήσεις)?
Η μέθοδος Inbound Sales, είναι ουσιαστικά η προετοιμασία της ομάδας πωλήσεών σας, να υποδεχτεί και να διαχειριστεί τους εν δυνάμει πελάτες με τον τρόπο που περιμένουν και προτιμούν οι ίδιοι οι πελάτες.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει:
- Να δημιουργήσετε ενημερωτικό περιεχόμενο για να απαντάτε σε συνήθεις ερωτήσεις
- Να χρησιμοποιήσετε αυτοματοποίηση για να διασφαλίσετε ότι οι εν δυνάμει πελάτες θα ακολουθούνται την κατάλληλη στιγμή και στο σωστό κανάλι
- Να παρέχετε στην ομάδα πωλήσεων κατάρτιση και καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο μεγιστοποίησης αυτών των πόρων και των ευκαιριών
Αυτό δεν είναι εύκολο έργο. Οι επιχειρήσεις πρέπει να ελέγχουν πληθώρα ψηφιακών εργαλείων και νέων μεθόδων διαχείρησης εν δυνάμει πελατών, προκειμένου να καταφέρουν να αυξήσουν τις πωλήσεις και να βοηθήσουν την επιχείρηση να αναπτυχθεί.
Inbound Sales σε 4 βήματα
Η μεθοδολογία Inbound Sales και Αύξηση Πωλήσεων (εισερχόμενων πωλήσεων) είναι μια διαδικασία 4 βημάτων που μπορεί κάθε επιχείρηση να εφαρμόσει:
Identify (Αναγνωρίζω)
Αυτό που κάνει μια επιχείρηση πετυχημένη είναι η δυνατότητα να εντοπιστούν οι σωστές ευκαιρίες. Ένας πωλητής πρέπει να γνωρίζει τι πρέπει να αναζητήσει, ώστε να μπορεί να δημιουργήσει μια προβλέψιμη και κλιμακούμενη διαδικασία πώλησης.
Σε αυτό το στάδιο η inbound στρατηγική παίζει καθοριστικό ρόλο, δεδομένου ότι αποσαφηνίζει το τοπίο και κάνει εξαιρετικά εύκολο τον εντοπισμό των ευκαιριών.
Connect (Συνδέομαι)
Ο αγοραστής έχει σήμερα περισσότερο έλεγχο στη διαδικασία πώλησης. Είναι σε θέση να αποφασίσει εάν η επιχείρησή σας έχει τα προσόντα για να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων του.
Ένας inbound πωλητής πρέπει να δημιουργήσει την επαφή με τον εν δυνάμει πελάτη και να τον βοηθήσει να αποφασίσει σε ποιο στόχο να δώσει προτεραιότητα, ώστε να του προτείνει εργαλεία για να επιλύσει τα θέματα που αντιμετωπίζει.
Τα τεχνολογικά εργαλεία που προσφέρουμε σας βοηθάν να συνδεθείτε αποτελεσματικά με τους πιθανούς πελάτες σε μεγάλη κλίμακα, υπερπηδώντας φυσικά ή οικονομικά εμπόδια.
Explore (Εξερευνώ)
Ένας inbound πωλητής χρειάζεται τα εργαλεία για να εντοπίζει γρήγορα ποιοι είναι οι κατάλληλοι εν δυνάμει πελάτες, ώστε να αφιερώνει χρόνο σε επιτεύξιμους στόχους.
Η δημιουργία ενός συστήματος για τον εξορθολογισμό της διαδικασίας πωλήσεων είναι επιτακτική για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων σας.
Σε αυτό το στάδιο θριαμβεύει η inbound sales διαδικασία και είστε σε θέση να βιώνεται την διαφορά.
Advise (Συμβουλεύω)
Οι εν δυνάμει πελάτες χρειάζονται κατάλληλη καθοδήγηση και μια αίσθηση ασφάλειας που θα τους βοηθήσει να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Αυτό μπορεί να γίνει όταν ο inbound πωλητής λειτουργεί ως εμπειρογνώμονας που είναι εκεί για να απαντήσει σε κάθε ερώτηση του πελάτη.
Στο τελικό στάδιο απογειώνετε την διαδικασία με την προσωπικότητα και τις γνώσεις σας, ενώ πετυχαίνετε τους στόχους σας με ακρίβεια.