Στρατηγικές Ευχαρίστησης (Delighting Strategies)
Οι inbound στρατηγικές διασφαλίζουν ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι, ικανοποιημένοι και υποστηρίζονται πολύ καιρό μετά την αγορά τους. Αυτές οι στρατηγικές έχουν ως αποτέλεσμα, τα μέλη της ομάδας σας να γίνονται σύμβουλοι και εμπειρογνώμονες που βοηθούν τους πελάτες κάθε στιγμή.
Η ενσωμάτωση προσεκτικών, έγκαιρων chatbots και ερευνών για τη βοήθεια, την υποστήριξη και την απαίτηση feedback από τους πελάτες, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ευχαριστήσετε αυτούς τους ανθρώπους. Bots και οι έρευνες θα πρέπει να μοιράζονται σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, ώστε να διασφαλίζεται ότι έχουν νόημα και έχουν αξία.
Για παράδειγμα, τα chatbots μπορεί να βοηθήσουν τους τρέχοντες πελάτες να έρθουν σε επαφή με μια νέα τακτική που έχετε αρχίσει να τους προσφέρετε, από την οποία θα μπορούσαν να επωφεληθούν. Επιπλέον, μια έρευνα ικανοποίησης μπορεί να αποσταλεί 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας από τον πελάτη σας για να λάβετε τα σχόλιά του και να βελτιώσετε το προιόν ή την υπηρεσία σας.
Η ακρόαση των κοινωνικών μέσων είναι μια άλλη σημαντική στρατηγική όσον αφορά την ευχαρίστηση των πελατών. Οι ακόλουθοι σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να κάνουν σχόλια, ερωτήσεις ή να μοιραστούν την εμπειρία τους από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Απαντήστε σε αυτές τις αλληλεπιδράσεις με πληροφορίες που βοηθούν, υποστηρίζουν και ενθαρρύνουν τους οπαδούς σας, γιατί αυτό δείχνει ότι ακούτε και ενδιαφέρεστε για αυτούς.
Τέλος, μια Inbound Στρατηγική Ευχαρίστησης των πελατών είναι αυτή που βοηθά και υποστηρίζει τους πελάτες σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από το αν η επιχείρησή σας κερδίζει κάτι την δεδομένη στιγμή. Να θυμάστε ότι ένας ευχαριστημένος πελάτης γίνεται πρέσβης και υποστηρικτής της μάρκας, άρα πρέπει πάντα να χειρίζεται με προσοχή όλες τις αλληλεπιδράσεις με πελάτες, τόσο τις σημαντικές, όσο και τις ασήμαντες.